3.fejezet


Beavatás

2 komi és kaptok kövi fejit

Hallom a kérdéseit. Érzem az illatát.Egyre közelebbről és közelebbről.
Az illata felrobban az orromban .

-Én kellek neked nem érted??- Lángolt a vörös haja .
-Szállj le rólam és ne kezdj ki újra velem mert ennek nem lenne jó vége! Világos voltam??-üvöltöttem a képébe..
-Köztünk kapcsolat van! Vagy ÉN vagy Ő!Dönthetsz!-állt előttem karba tett kézzel

Hátat fordítottam és magam elé morogtam:
- Száj le rólam és hagyd őt békén! Világos voltam??

Elmenekültem...előle...a múltam elől...és futottam a következő sorsom elé..!
Csak őrá tudtam gondolni . Kell ! Minden hogyan !
Mennem kell . utána...


10 megjegyzés:

Névtelen írta...

:)) Profii .. mikor lesz kövi?? :))

Lara írta...

hát irva van az elejére:D
Próbálom minnél hamarbb hozni:d

Névtelen írta...

Szia Lara!

Én ezt most nem nagyon értem!Kinek a szemszögéből van? :O Jaj hozd gyorsan a kövit mert érdekelne!
Puszi
Kitty

Lara írta...

Szia:)
Ez a titokzatos pasié:)
Oké ahogy lesz ugy jön:D

Puszi Lara

Adele írta...

Szia Larám!:)

Nagyon jó lett ez a feji!!már kíváncsi vagyok a folytatásra!(azt még én sem olvastam)/duzzogó fej/ :D
pusziii

Lara írta...

Drága Adele:)

köszönöm a kommidat:)
Okéka ahogy lesz ugy jön :D

Kriszti írta...

Szia!

Eddig nagyon tetszik a történeted!:) Kíváncsi vagyok a folytatásra!
Először ezt a fejit nem nagyon értettem, hogy mi van, de aztán olvastam a komikat és minden kitisztult!:D
Viszont kár, hogy ilyen rövid lett!:(

Remélem hamar jön a kövi feji!:)

Puszi

Lara írta...

Hát gondoltam csak egy kis bevezetőt irok ...
Az van hogy én már egy csomót irtam csak nem ide:(
Nem soká lesz :)
Puszi

Sophie Bass írta...

Szia.
Remélem hamar jön a kövi nagyon kíváncsi lettem.;D
És benne vagyok a link cserében.:D
Puszi:
Zsófi.

Lara írta...

Hát mint már mondtam ahogy tudom úgy hozom :)
Oké Fel is veszlek :)