1-fejezet

Adele nagyon köszönöm szépen neked a sok segítséget!!(L)

1.Fejezet

Végig söpört rajtam az adrenalin, ahogy futottam, azért akit szeretek.
-Két perced van Beth!!- mondogattam magamnak.
Megkell mentenem hisz szeretem!
-trr trr trr –hirtelen felriadtam,Úristen már fél 8!Iskolaaa-nyögtem bele a párnába!Tudtam ,hogy fel kell kelnem de még álmodtam volna tovább,hisz még mindig nem jöttem rá,hogy kit is akartam megmenteni az álmomba.
Felpatantam ,elmentem a fürdőbe,megmostam az arcom,megfésülködtem és könnyű lófarokba fogtam a hajam. Lementem a lépcsőn és adtam anya fényképére egy puszit.
-Hiányzol-motyogtam a képnek.
Két évvel ezelőtt anyát egy farkas megharapta ,de csak egy kis harapást ejtett a karján. De a sérülésbe belehalt. Tudtam ha nem hagyom egyedül talán még most is élne(tőlem riadt meg a farkas).Sajnáltam az édesanyámat,ő mindent megtett értünk. Már mind egy, hiába valóság lenne őt visszakérni,mivel már nem élhet sohasem.
Elmentem a konyhába bekapcsoltam a kávé főzőt. Bementem apához hogy keljen mivel 9-re megy dolgozni.
-Apa! - Kelj!! mindjárt kész a kávé.
-Kösz kincsem.-válaszolt fáradtan
Vissza fele a lépcsőn az álmomon gondolkoztam,hogy miért lehetett olyan fura az egész?! Egyszerűen nem értettem,hogy kit akarhattam megmenteni. Anyát? Talán a farkastól? Vagy valaki más volt? Hagyhatnám a fenébe elvégre ez csak egy álom,de mostanában minden álmom valósággá válik. Lehet ,hogy nem pont azon a napon,vagy nem pont abban az évben,de valahogy mindig bejön.
A hugom szobája volt a célpont- UTÁLOK ODA BEMENNI-amióta anya meghalt,ő egyszerűen nem tud rendet tartani a szobájában!Már épp nyitottam volna az ajtót mikor megjelent előttem egy férfi alakja. Barna kalapot viselt,és tengerész bajusza volt. – Vigyázz!Nehogy ebből baj legyen kislány!-Majd hirtelen eltünt,és eddig észre sem vettem,hogy csukva volt a szemem. Mi a franc történik már velem. Ezek az álmok most meg ez a pasi.Az életem mindig is olyan fura volt!Egyre több volt a látomásom,amitől a hideg kirázott és soha nem beszéltem róla senkinek,még a legjobb barátnőmnek sem!Órák,vagy csak percek után végül benyitottam a húgom kupis szobájába.
-Bree!Kelj fel!-ordítottam.
Hadjál békén Beth,nem megyek sehova,aludni akarok!-(komolyan nem fogom kibírni ezt a hisztis kamasz korszakát!) Anyaaa hát pont most kellet elmenned!?-néztem fel a plafon felé.Nem mintha én nem lettem volna még kamasz,de mióta anyu meghalt muszáj vagyok felnőttként viselkednem és nem pedig lázadó tiniként!
-Én is sok mindent szeretnék Bree!Például azt szeretném ,hogy ha valaki átjön hozzánk ne azért égjen a pofám,hogy milyen kupis rinyálos hugom van szóval kapard fel a segged az ágyból és nyomás le reggelizni vagy a fürdibe mit bánom én hogy hol kezdd,de iparkodj!
-Hadjál békén! Nem vagy az anyám!-jött a savanyú válasz.
Na jó én megpróbáltam! Minek vitatkozzak vele ha ez a kiss.. kis..oohh megőrjít!
Be nyúltam a farmer zsebembe a telefonomért tudva,hogy mindjárt csörgni fog! Nem tudom megmagyarázni egyszerűen csak megérzés!pár másodperc múlva meg is szólalt a jól ismert csengőhang,ami akkor szól ha a barátnőm hív.
-Szia Kiara-szóltam bele az első csörgésre!
-Szió! Azt hittem én leszek az első aki felébreszt,de ahogy hallom a hanodon ár régóta fent vagy!
-Ja,már tényleg régebb óta fent vagyok!Azóta már vívtam egy csatát a szeretett hugommal.Na de mondjad miért hívltál?Mit szeretnél mondani?
-Nem hívhatlak csak úgy fel?
-Te nem szoktál csak úgy fel hívni Kiara!-nevettem bele a telómba.-Általában akkor szoktál hívni pontban 7:40 kor, ha valamit nagyon elakarsz mondai és nem bírod ki 8- ig mire a suliban taliznánk!Úgy hogy bögdd ki!
-Ugye a fekete ,dekoltázsban mélyen kiváhott csini mini uruhát tervezted felvenni?
-Ez most komoly? Ez az a sürgős dolog?
-Igen! Merrt ha a suliban kérdezem akkor már késő!
-Igen,egyébként azt akartam felvenni!
-Akkor jó! amúgy a fő hír amiért ilyenkor zavarak az az,hogy Natasha és Milán tegnap szakítottak!
Milán volt az a fiú akibe mindenki bele esett első pillantásra!A gesztenye barna szemei ,feket rövidre nyírt haja és a csinos enyhén borostás pofija ámulatba ejtett mindenkit!Ő volt a focicsapat kaptánya,szóval egyben a legjobb testű diák is! Ezek alapján végülis min mindegy mit is csinálok vagy mit veszek fel,mert egy olyan hétköznapi lánynak mint én tuti semmi esélye egy ilyen álompasinál!.
Természetesen ő kivel jár? Na kivel? vagyis hát csak JÁRT. Natashával akit a világon legjobban gyűlölök.
-oké,kösz az infót(nem mintha bármi esélyem is lenne nála)-de az utbbit már nem mondtam hangosan. Mennem kell ,mert elkések!Szia!-és ár ki is nyomtam.
Szeretem Kiarát,de már néha az agyamra megy!Elindultam ,hogy megkeressem a fekete rucim,és közben rá pillantottam arra a karkötő és lánc szettre amit még az anyukámtól kaptam!Fehér arany volt a lánc amibe egy különleges rózsaszín kő volt! A karkötőt is egy ugyanolyan kő díszítette,annyi különbséggel,hogy abba bele volt gravírozva egy „B” betű.Tudta anya ,hogy eree vágytam a legjobban!Ezt még ő kapta a nagymamájától!Gyorsan felkapkodtam egy feket együttes fehérneműt a többször is emlegetett ruhámat felvettem a láncot és könnyű loknikba csavartam a hajam!Belenéztem a tükörbe hogy lássam az összhatást!(ez volt az a rész amit utáltam)A szőkésbarna hajam lágyan hullott végig a válamig,a zöld szememet pedig kihangsúlyozta a füstös árnyalat amit a sminkel adtam neki!Azta milyen rég volt rajtam ez a ruha! és még mindig beleférek!Talán a nagynéném esküvőjén volt rajtam utoljára!
-Úristen Mary!-visítottam fel hangosan. fel kell hívnom őt,megígértem neki! Lerohantam a lécsőn,még volt öt percem nyolcig. Basszus.Így kénytelen voltam út közben beszélni vele!miközben kicsörgött csak arra tudtam gondolni,hog megfog ölni hogy még ne tegnap hívtam!

4 megjegyzés:

Adele írta...

Első komi:) Imádlak! Nagyon jó lett!!és megtiszteltetés hogy én olvashattam először :$
pusz: Adele;)

Névtelen írta...

Hát neked bármit köszike a komit Lara

Névtelen írta...

Szia!

Én most találtam rá a blogodra és nagyon tetszik,csak egy kicsit rövid lett!Én is elkezdtem írni egy történetet de még nincs blogom,de ha lesz majd megadom a címem,és benéznél hozzám? Sokat jelentene!
Várom a kövit!:D

Puszi Kitty

Lara írta...

Szia Kitty!
Sajnálom igyekszem hozni a kövit..:)
Hát szívesen ..és hidd el minnél hamarabb kezded el annál jobb:D
Tapasztalatból mondom!
Puszi Lara